fredag 18. mars 2011

HIMMELSK SØNDAG I FEBRUAR










Før våren tar over blogguniverset fullstendig
og det bikker over med bare koselige krokuser...

Torsvik i Øygarden

Så tenkte jeg at jeg skulle dele litt ufrivillig vinterlykke!

Torsvik i Øygarden

Litt ufrivillig; fordi at på tross av at det bare var 3 plussgrader;
hadde søndagen i februar ikledd seg, vakkert solskinns-skrud!

Ormhilleren i Øygarden
Jeg og min eksotiske, opplevde en av årets første ut-på-tur-søndager.



I vinterens rette ånd! Uten ski og uten brustne knoker.



Uten blåmerker; en selvfølgelighet etter en mislykket utforbakke,
på obligatorisk altfor glatte trepinner!



Og sist men ikke minst, ikke i kø i et skitrekk sammen med resten av verden!



Herlige, himmelske vinter!

11 kommentarer:

Melusine sa...

Flotte bilder fra Øygarden!
Spesielt godt liker jeg det siste ::)

Maria G sa...

Fantastiskt fina bilder allihop!
Ha en fin kväll & Trevlig helg!

Fotokarusellen sa...

En flott bildeserie. Bravo! (likte best det første som gjør det mulig å glemme vinteren og lengte etter vår)
God helg.

Inge sa...

meget smukke billeder.. :-)

Petunia sa...

Å, så fine bilder! Det er vakkert i Øygarden!!

Malgorzata Ingstad sa...

Velkommen tilbake! Det er en come back med schwung! Jeg vet ikke hva brustne knoker er - men bildene dine er vidunderlige! Ha en fin helg

Mandy Lou sa...

Dette var virkelig en fin samling med bilder! Herlig å skue. Ønsker deg ei fin helg.

Petrinetrollmor sa...

Flotte bilder frå Øygarden !
likte godt det aller første bilde, det med båten og dei vakre fargane i sjøen !

Ønsker deg ei fin helg.

Anonym sa...

Nydelige bilder!
Likte spesielt godt det siste!
Ha en fin helg :O)

Mathildes Eden sa...

Hei alle sammen! Tusen takk for alle koselige tilbakemelinger på innlegget! Har nå vært å besøkt dere også!

Mathildes Eden sa...

Og: Velkommen til 3 nye følgere denne uken! Kjempekoselig!