mandag 6. desember 2010

FARGEKALENDER 6.DESEMBER

Mandag farger jeg med pastell!
Etter en grå helg, velger jeg meg pastellfarger på første dagen i denne uken!

Claire Renaissance ?

Har lett litt i rosearkivet mitt og funnet frem disse skjønnhetene:
Utrettelig blomstrende "Diamond border"
Høstkledd Austin- skjønnhet i kompaniskap med overmoden lavendel Vidunderlig duft!

De er strengt tatt verdig en ordentlig presentasjon,
men min rosehusk i desember er noe rusten.
Noen som umiddelbart kjenner igjen de ukjente skjønnhetene ?

Navngi dem gjerne....

Så føyer jeg denne gigantiske skjønnheten til ønskelisten til våren en gang!
Denne hvite damen observert i en svært rikholdig rosehage på Sotra.
Navnet er rustet bort i desembermørket...

Duften av roser følger meg videre inn i adventstiden.

Ingen kommentarer: